۳ پاسخ

اگه بینیش کیه نمیتونه نفس بکشه قطره سدیم کلراید یا ممتازون یا اوچی کیدز بزن بعد هم با پوآر تخلیه کن
ولی اصلا اصلا سرخود انتی بیوتیک نده به بچه

ن سر خود انتی بیوتیک نده ببر دکتر

نه برای چی برای یه گرفتگی سریع انتی بیوتیک قوی بدی بزار چند روز بگذره اگه تب و یا سرفه ای مداوم داشت بده.همون انتی بیوتیک اشتباه بدی بچرو بدتر مریض میکنی

سوال های مرتبط