بە نظر شما شیر خشک نان بهترە یا ببلاک؟

۱۱ پاسخ

من ببلاک میدم راضیم

من ببلاک میدم راضیم

ببلاک ب دختر من خیلی خوب میوفته تپلی شده
قبلا از هوش مصنوعی هم بپرسیدم گفت ببلاک خوبه

من
ببلاک و گیگیوز و اپتامیل دادم
نان ساخت الان نان میدم کمکی البته

من نان میدم فقط ماه اول خوب بود. دیگه وزن دهی نداره برا دخترم. البته دخترمم زیاد شیر نمیخوره کلا. روزی۶۵۰ سی سی

من ببلاک میدم خوبه

نان به دختر من نساخت
دیگه فعلا هیچی بهش نمیدم فقط شیر خودمو میخوره

نان.

نان.

نان بهتره

باید ببینی ب بچه کدوم میسازه واسه همه یه شکل نیست ب بچه من دوتاش نساخت

سوال های مرتبط

مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان ساحل و سهیل 🤍 مامان ساحل و سهیل 🤍 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🤱🍓 مامان توت فرنگی🤱🍓 ۶ ماهگی