به نظرم به یکی تلنگر نیاز داری که خودتو جمع و جور کنی
یکی که بزنه تو حالت ولی ازش ناراحت نشی زیاد
ببخشید رک گفتم اخه خودمم ۲۲ سالمه این شرایطا رو دیدم و شایدم تجربه داشته باشم
آقا پسر الان کجا رفته
چیشده مگه ؟
پس بچت چیکار میکنه
بابچت خودتو سرگرم کن محبتتو بده ب بچت باعث میشه حالت بهتر شه
پس بچەت ؟پیش باباشە؟
تو مرحله فراموش کردنش هستی؟
اگر اره طبیعیه
مدتی حالت همینه
کمکم درست میشی
دوست و رفیق داری؟
یا فامیل ک باهاش راحت باشی؟
درد و دل کنی باهاش
آره علایم افسردگیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.