۸ پاسخ

به نظرم به یکی تلنگر نیاز داری که خودتو جمع و جور کنی
یکی که بزنه تو حالت ولی ازش ناراحت نشی زیاد
ببخشید رک گفتم اخه خودمم ۲۲ سالمه این شرایطا رو دیدم و شایدم تجربه داشته باشم

آقا پسر الان کجا رفته

چیشده مگه ؟

پس بچت چیکار میکنه

بابچت خودتو سرگرم کن محبتتو بده ب بچت باعث میشه حالت بهتر شه

پس بچەت ؟پیش باباشە؟

تو مرحله فراموش کردنش هستی؟
اگر اره طبیعیه
مدتی حالت همینه

کم‌کم درست میشی
دوست و رفیق داری؟
یا فامیل ک باهاش راحت باشی؟‌
درد و دل کنی باهاش

آره علایم افسردگیه

سوال های مرتبط