پسرمنم هم بدغذاس هم خیلی شیطونه اصلایکجا نمیشینه ازدستش هیچ جایی نمیتونم برم واقعا دارم دق میکنم وعصبی شدم فقط میخام زودتربزرگ بشه وصبرم خیلی بیشتربشه....
دختر منم هیچی نمی خوره پیرم کرده
ولی اگه قدش خوبه بنظرم زیاد سخت نگیر
دختر منم همین با این وزن
جدیدا آنقدر گریه میکنه میخوام سرم و بکوبم دیوار
فقط خدا کنه این مرحله ام بگذره
سخترین مرحله
واقعا دختر من اذیت نمیکرد تا الان
الان روانیم کرده
دختر منم ۱۱.۴۰۰ اشتهاش ولی خوبه .
ولش کن من سر دختر بزرگم خیلییییی حرص خوردم الان پنج سالش ۱۸ کیلو اونم همین بود . سر این دیدم بیخود حرص خوردن دیگ بیخیال شدم
دخترم منم ۱۱و۸۰۰ منم کم اوردم قدشم کمه ۸۹
قد دختر شما چنده؟
عزیزم نود درصد بچه ها همینن اینجور که من میبینم تو گهواره. من فکر میکردم فقط بچه من اینجوریه و خیلی مثل شما ناراحت و افسرده بودم ولی از وقتی اومدم گهواره دیدم همشون اکثرا بدقلق و بدغذان. خودتو حرص بیخود نده میدونم سخته کاملا درکت میکنم چون خودمم یکیشو دارم اما چاره چیه بخوایم هی دعواشون کنیم هم زندگی ب ما زهرمار میشه هم اونا آسیب میبینن. پیش خودت مدام فکر کن که یه روز انشالله بزرگ میشه و هیچی از این روزا یادت نمیمونه
بچه منم همیته،۱۱۳۰۰وزنش دائم درحال غرغر کردن مغزم رفت
پسر من از ۹ماهگی ۱۰کیلوعه افسردگی گرفتم و پوکساید میخورم فردام ک بزرگ شه میگه تو چ کردی برای من بیخیال بابا خودتو مثل من عذاب نده
منم همچین حسی دارم بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.