۹ پاسخ

پسرمنم هم بدغذاس هم خیلی شیطونه اصلایکجا نمیشینه ازدستش هیچ جایی نمیتونم برم واقعا دارم دق میکنم وعصبی شدم فقط میخام زودتربزرگ بشه وصبرم خیلی بیشتربشه....

دختر منم هیچی نمی خوره پیرم کرده
ولی اگه قدش خوبه بنظرم زیاد سخت نگیر

دختر منم همین با این وزن
جدیدا آنقدر گریه می‌کنه می‌خوام سرم و بکوبم دیوار
فقط خدا کنه این مرحله ام بگذره
سخترین مرحله
واقعا دختر من اذیت نمی‌کرد تا الان
الان روانیم کرده

دختر منم ۱۱.۴۰۰ اشتهاش ولی خوبه .
ولش کن من سر دختر بزرگم خیلییییی حرص خوردم الان پنج سالش ۱۸ کیلو اونم همین بود . سر این دیدم بیخود حرص خوردن دیگ بیخیال شدم

دخترم منم ۱۱و۸۰۰ منم کم اوردم قدشم کمه ۸۹
قد دختر شما چنده؟

عزیزم نود درصد بچه ها همینن اینجور که من میبینم تو گهواره. من فکر میکردم فقط بچه من اینجوریه و خیلی مثل شما ناراحت و افسرده بودم ولی از وقتی اومدم گهواره دیدم همشون اکثرا بدقلق و بدغذان. خودتو حرص بیخود نده میدونم سخته کاملا درکت میکنم چون خودمم یکیشو دارم اما چاره چیه بخوایم هی دعواشون کنیم هم زندگی ب ما زهرمار میشه هم اونا آسیب میبینن. پیش خودت مدام فکر کن که یه روز انشالله بزرگ میشه و هیچی از این روزا یادت نمیمونه

بچه منم همیته،۱۱۳۰۰وزنش دائم درحال غرغر کردن مغزم رفت

پسر من از ۹ماهگی ۱۰کیلوعه افسردگی گرفتم و پوکساید میخورم فردام ک بزرگ شه میگه تو چ کردی برای من بیخیال بابا خودتو مثل من عذاب نده

منم همچین حسی دارم بخدا

سوال های مرتبط

مامان مهتا کوچولو🌙🐣 مامان مهتا کوچولو🌙🐣 ۲ سالگی
شمام بچهاتون انقد سر همه چی بهونه میگیرن و جیغ و گریه 🤐
من دیگه طاقتم تموم میشه گاهی میزنمش 🤦🏻‍♀️
هی رو خودم کار میکنم حوصله میکنم ولی بچه اینجوری ندیده بودم تو عمرم.. وقتی میفته به گریه و بهونه گیری هیچ چیزی آرومش نمیکنه، شبی خونه مامانم رفتم بمونم از اول رسیدم شروع کرد تااا الان که زدمش و برگشتم خونه😪 مثلا مامانم چای آورده گیر میده هیچکس نباید بخوره من باید بریزم و.. به داداشم که همیشه گیر میده چرا اینجا میشینی چرا اینو میخوری چرا اونو برداشتی همه اینا همراه جیغ و گریه وحشتناکه هاا😑
3ساعت یکسره به همه چیییز گیر داد و گریه، کلیپای گوشی گذاشتم، شامشم یکم خورد، بوس بغل نوازش و... همه اینا برا 5دیقه فقط جواب داد
دیگه نمیدونم چه غلطی باید بکنم بی محلی هم کنم این گریه های وحشتناک ادامه داره تااا بالا بیاره و سرفه بیفته

خواهشا لطفا نیاین بگین چرا دلت اومد بزنی و.. شاید شما بچتون دراین حد روانیتون نمیکنه شاید شما اعصاب قویتری دارین شاید شما مادر بهتری هستین..
من الان راهکار میخام اومدم اینجا بگم درد دل کنم مامانم که دعوام کرد کلی.. 🤦🏻‍♀️ ولی اونا فقط 3ساعتشو دیدن من 7،8 ماهه شب و رد دارم با این بهونه گیریا و گریه ها می‌سازم همه راه ها رو رفتم هیچی جواب نمیده حتی ترس اینکه برم مامان نداشته باشه، بندازم بیرون از خونه و.. 😑