برا حلیم یه کیلو دوکیلو گندم رو پاک میکنم میشورم بعدش میزارم جلو آفتاب خشک میشه بعدش میبرم عطاری آسیاب میکنه ارد گندم میشه بعدش مثل فرنی میپزم دوقاشق از آرد میریزم تو ی کاسه رویی ی قاشق روغن ی قاشق شکر گلاب و دارچین بعد همش میزنم خودش و میگیره به دخترم اینطوری میدم
من بلغور گندم رو با گوشت و پیاز و کره و دارچین و پای مرغ میذارم پخته میشه بعد میکس میکنم.
بلغور گندم با یه تکه گوشت گوسفندی یا یه پیاز درسته میذارم چند ساعت بپزه بعد پیاز در میارم و گوشت با یکم از بلغور ها میکوبم که چسبناک بشه و اینو به بقیه حلیم اضافه میکنیم کل حلیم میشه با گوشت کوب برقی میکس کرد...یکم نمک هم اضافه میکنم چون ما با شکر میخوریم...دارچین و...هر کسی بخواد خودش میریزه..عالی میشه هم راحت درست میشه هم خیلی خوشمزه است..برای بچه هام همین هفته دوبار با یه تکه ماهیچه درست میکنم خیلی دوست دارن
من الان درست کردم گندمو خورد کردم با یه تیکه سینه مرغ یکم هویچ سیب زمینی گذاشتم بپزه اخرسر یکم دارچین بهش اضافه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.