اینو دگ کجای دلم بزارم 😐😐😐😐😂😂😂😂😂






شیر خشک فرزند پروری بارداری

تصویر
۴۶ پاسخ

واییی خدا وحشتناکه وحشتناک😂😂😂

رید..م دهن عمه ها و مادرشوهر

واي بلابه دور حتي فكرشم تنمومورمورميكنه😂😂😂

اشکال نداره چون عمه بچم خوشگله 😂 مخصوصا دماغش مثل عملی هاس

خداروشکر بچم عمه نداره🤣🤣

دختر اولم کپی برابر اصل خودمه انشالله دومی هم شبیه خودم باشه امید میدم به خودم🤗

ولی کیف هم داره ها یکی شبیهت بشه 😄😊دختر داداشم انقدر شبیه منه که حد نداره 😚🤭

بچه من که عمه نداره 😂خاله هم نداره🙁

وقتی بچم بدنیا اومد همون لحظه از ذهنم گذشت اگه شبیه مادرشوهرم باشه باید چیکار کنم نمیدونی چقد حالم بد شد واقعا دست خودم نبود :/

بعضی هانوشتن خوشگله عمش بخداخوشگلم باشه بازم حسودیت میشه

خخخخ خدانکنه بلا به دور😅

ووویییی ازمن شده همش میگم فلانی روبروم هش غریبگی میکنم باهاش 😂😂😂😂😂😂😂زیاد بدتون نیاد وایییی همون میشه

وااای خدا نکنههه

خداروشمر بچم عمه نداره😂🤣ولی میترسم شبی عموش شه

خداروشکر بچه من عمه نداره😅😂

خداروشکر بچم عمه نداره تهش شبیه باباش میشه😅

بچتون دختره. یا پسر اگه پسر هست خداتو شکر کن

اتفاقا من دخترم ک بدنیا اومد کپی عمه اش بود ولی خداروشکر هرچی بزرگتر شد شبیه خودم شد الان کپی خودمه🥰😍

خدارو شکر بچه من عمه نداره خاله هاشم خوشگلن خوشحالم میشم ب اونا بره

من از خدامه عمه پسرم خیلی خوشگله کاش به اون بکشه چشم درشت ابرو مشکی سفیدبرفی

خخخخخخ واقعاً بدترین ضد حاله

چه پیام وحشتناکیه🤣🤣🤣🤣🤣🤣
البته من که بدشانس بودم اولی رو ۹ماه حمل کردم کپی باباش شد🤣
دومی رو هنوز ندیدم خدا بهم رحم کنه😂😂😂

واسه منم اورده بود 😂😂😂😂

کم قیافشونو تحمل میکنیم همینم کم مونده😂 😂 😂 🤦

دقیقا

خدا نکنه

طفلی عمه ها

عمه هاي پسر منم نازن،چشما درشت مژه ها بلند😍

خداروشکر بچه من عمه نداره 🤣🤣

متاسفانه میشه چون شوهرم و خواهر شوهرم کلی شبیه هم دیگه ان و ژن قالب هم هستن
لبای قلوع ای چشمای درشت و پیشونی بلد
البته از حق نگذریم خوشگلن 😂😂

من از خدامههه بچم به عمش بره اخه عمش خیلی خوشگلههه😁

وای🤣من برادرزادم کپی منه

من بچهام عمه ندارن😁ولی یجوری میگن خدا نکنه نههههه نهههه انگار خودشون خوشگل عالمن🤣🤣😂

اگه عمش خوشگل باشه كه خوبه،من دختر برادرم كپي خودمه همشونم ذوق ميكنن

خدا نکنه وایی

واسه من رفته دخترم😩البته اون عمش ک شبیه همسرمه

نه دیگ😒😂

خداااا نکنه زبونتو گاز بگیرررررر

از حق نگذریم عمه هاش خوشگلن نچرال بزا برع ‌ب‌ اونا 😂😂

دقیقه😑😐😂👌🏻

مامانا همچی میگه😂😂😂

یاخدا 😑😂😖😂

عمه نداره ولی اگه داشت و خوشگل بود میرفت بهش

خداروشکر من بچم عمه نداره😂 😂 😂 😂

😂😂😥😥😒😒

وای خدانکنه😂😂😂😂

سوال های مرتبط