شربت گرمیچر و باید گذاشت تو یخچال یا نه؟؟

۴ پاسخ

رو خودشم هم نوشته باید داخل جعبه و جای خنک باشه
من همه ش یخچال میزارم .
نیم ساعت قبل از اینکه بدم در میارم که سرد نباشه .

نه

ن عزیزم

من نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی