فرزند پروری
پوشک

تصویر
۸ پاسخ

۱۳نرمال چطوری باطری تو ۹۷ نگهداشتی مشتی🤣
تعویضه؟

بفروش به جاش طلا یا دلاربخر
بعدا بچت بزرگ شد بفروش گوشی بخر دخترخالم ایفون خریده بود میگفت ایفون مث دلاره پول روزه

بستگی داره به حافظه‌ش
سی اچ بودنش
تک سیم کارت یا دوسیم
من پارسال ۱۲۸ دوسیم فروختم۳۸ باطری ۹۴

حالا چرا میخوای بفروشی؟
مدل بالاتر بخری ؟

۱۳ نرمال؟

بخوای بفروشی سی تومن اما همینو بخوای بخری ۷۰ ب بالا

اداپتور اصلی و اینا هم میدم

من دو هفته پیش پرسیدم ۷۵ تومن بود. نمیدونم الان چند

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان سوگند مامان سوگند ۲ سالگی
مامان کودک مامان کودک ۲ سالگی
مامان آلا وحسام👩‍🍼 مامان آلا وحسام👩‍🍼 ۲ سالگی