۱۳نرمال چطوری باطری تو ۹۷ نگهداشتی مشتی🤣
تعویضه؟
بفروش به جاش طلا یا دلاربخر
بعدا بچت بزرگ شد بفروش گوشی بخر دخترخالم ایفون خریده بود میگفت ایفون مث دلاره پول روزه
بستگی داره به حافظهش
سی اچ بودنش
تک سیم کارت یا دوسیم
من پارسال ۱۲۸ دوسیم فروختم۳۸ باطری ۹۴
حالا چرا میخوای بفروشی؟
مدل بالاتر بخری ؟
۱۳ نرمال؟
بخوای بفروشی سی تومن اما همینو بخوای بخری ۷۰ ب بالا
اداپتور اصلی و اینا هم میدم
من دو هفته پیش پرسیدم ۷۵ تومن بود. نمیدونم الان چند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.