من ۴۴تایی میگیرم ۳۷۵
اره خیلی گرونه سایز چند چه مارکی گرفتی؟
خاله شوهرم میگه هربار علیسان زل میزنه تو چشام اونم با ی لبخند عمیق داره ی ۲۵تومنی ب باد میده🤣🤣🤣🤣🤣
ازکیه هی میگن قراره گرون شه بخرید پس نخریده بودی
متاسفانه خیلی گرون شدن من سایز ۴ مولفیکس رو گرفتم یک میلیون و پنجاه 🤣😕
من سایز ۱ گرفتم ۴۰تایی ۷۰۰ تومن
سایز ۲ ۴۴ تایی ۷۰۰ هزار...
آخه قرارع بچه هامون طلا برینن داخلش🤣🤗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.