پوشک چرا انقدر گرون شده
۱۴ تایی ۲۸۹هزار😐

۸ پاسخ

من ۴۴تایی میگیرم ۳۷۵

اره خیلی گرونه سایز چند چه مارکی گرفتی؟

خاله شوهرم میگه هربار علیسان زل میزنه تو چشام اونم با ی لبخند عمیق داره ی ۲۵تومنی ب باد میده🤣🤣🤣🤣🤣

ازکیه هی میگن قراره گرون شه بخرید پس نخریده بودی

متاسفانه خیلی گرون شدن من سایز ۴ مولفیکس رو گرفتم یک میلیون و پنجاه 🤣😕

من سایز ۱ گرفتم ۴۰تایی ۷۰۰ تومن

سایز ۲ ۴۴ تایی ۷۰۰ هزار...

آخه قرارع بچه هامون طلا برینن داخلش🤣🤗

سوال های مرتبط

مامان آراز وفراز مامان آراز وفراز ۱۰ ماهگی
مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان Radmehr❣️ مامان Radmehr❣️ ۵ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۸ ماهگی