خداروشكر ما حتي يارانه هم نميگيريم
🤣😂درگيري اينارو ندارم
دقیقا از صبح حالم بهم خورد دیگ چ بدن چ ندن آخه ۲ تومن کجا رو میخواد بگیره .
اصلا یکی نیست بگه بزارین ببینیم میزارن ما فردا رو هم ببینیم .....
قربون آدم چیز فهم
هر وقت اینا چیز به ما میدن من تنم میلرزه معلوم نیس چقدر میخوان گرون کنن 😑🥲
واااای باز مادرشوهرم کی میخواد دهن اینو ببنده چند وقته داره بهم میگه بهت ۲تومن پول میدن🤣این سری گفت میگم کارت میدم دستت اگ واریز کردن مال تو اگ نکردن ماهی دو تومن بزن به حساب من😎🤣🤣🤣
برای همه مادرانی که نوزاد زیردوسال دارن میدن
اصلا بدن یا ندن حالم بهم میخوره ۲ت میخوان بدن از صبح کل تاپیکا شده این بابا پول دوتا پوشکه فازتون چیه این صدقه ها رو توجه میکنین بهش
یجوری میگن ۲ میلیون انگار چی میشه باهاش خرید 🫠😐
مای ببیی جدیدا نخریدم ولی شنیدم ۷۰۰ تومنه
یعنی این ۲میلیون میشه ۲بسته پوشک و یه بسته شیر خشک ....
اونم الان .....که صدرصد تا ۱۴۰۵ از این بیشترم میشه
نه گلم اشتباه میکنی شامل همه ی بچه هایی میشه که تا فروردین ۱۴۰۵دو سالشون نشده باشه
باید تمام بچه ها رو تا دو سالگی پوشش بدن.چرا تبعیض قائل میشن
ن گفته کسایی ک بچه زیر دو سال دارن واریز میشه
خوب شد گفتی داشتم دیونه میشدم
لابد میخان شیرخشک و پوشکو باز گرون کنن خدا رحم کنه سلام گرگ بی طمع نیسن
مطمعنی ؟؟کجا نوشته بود
ممنون منم الان میخواستم بپرسم🤣🤣❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.