۵ پاسخ

چجوری درست میکنی؟
مثلا هویج یا سیب زمینی رو میپزی پوره میکنی میدی؟ همین؟
چیزی اضاف نمیکنی بهشون؟

مگه چن وعده میدیش هنوز کوچولوعه

زود نیس؟؟ مگه شش ماهگی نمیدادیم😄😵

هر روز ۳ تا نده مثلا امروز فرنی فردا پوره سیب

من فرنی میدم

سوال های مرتبط