۲ پاسخ

واسه قطع خونریزی هست

داروی قطع خونریزیه واسه بعد سقط یا زایمانی که خون زیادی ازشون بره

سوال های مرتبط

مامان ثنا و سبحان مامان ثنا و سبحان ۳ سالگی
مامان ثنا و سبحان مامان ثنا و سبحان ۳ سالگی
مامان شروین مامان شروین ۳ سالگی