قلم ک عصارشو گرفتم چربی روشو بگیرم بریزم؟

۷ پاسخ

چربی زیادشو جمع کن یکم بمونه کافیه برا بچت
بقیشو برا خودتون بریز تو غدا

بو‌نمیدع؟

نه بده چربیشو بهش.جدا نکن

چربیش برا بچه خیلی سنگینه

چربیو کامل بابد جمع کنی گلم

نه با چربی بریز
من این سری باچه گرفتم
خوشمزه شده

نه فک کنم اونم باید بدی به بچه بخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی