۷ پاسخ

اگه خیلی چربه بگیر جدا بسته بندی کن بزرگتر ک شد بریز تو غذاش زیاد چرب میشه اسهال میشه اخه

من هنوز ندادم ولی بخوام بدم میگیرم اون و
بنظرم خیلی چرب میشه

نه من نمیگیرم

ن نمیخواد بگیری

عصاره قلم گوساله منظورت؟

ع یعنی منم نگیرم

من نگرفتم

سوال های مرتبط