۴ پاسخ

چجوری اونو میگیرید ؟؟ ب ماهم میدن ؟

خیلی خوبه من یک سال دادم به پسرم

همون شیر خشکای تو دارو خونه است دیگه فقط ی چند تایی رو با کد ملی به قیمت دولتی میدن

عزیزم یارانه ای رایگان که‌نیست بگی خوبه یا بد فقط پولش یارانه ای میشه یعنی‌کمترمیشه‌

سوال های مرتبط