من امروز آزمایش قند رو دادم قرص تیروئید رو نخوردم گذاشتم آزمایش تموم شد بعد خوردم
عزیزم باید بخوری
دکتر فوق تخصص غدد توی پژوهشگاه رویان بهم گفته بود باردارا باید نیم ساعت قبل از آزمایش تیرویید قرصشون رو بخورن
و من الان ۳ باره تکرار آزمایش ماهانه دارم، میخورم و دکتر دیگه ام تاییدش کرده
اره بخور مشکل نداره
منم دکترم گفت بخور
نه چون ازنایش تیروئید هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.