۱۴ پاسخ

خوب بود بدی ای ندیدم فقط قواره کوچیکه مثلا سایز ۵ کوکومی ۴ پوشکای دیگه میشه

افتتتتتتتضاح حیف پول

افتضاع

هانیز نرم هست به نظرم از همش بهتره

من الان شورتیش رو دارم استفاده میکنم...خوبه.جمع و جور هست...ولی قواره اش کوچیکتره...من مثلا ۵پوشکای دیگه بزرگن..ولی ۵کوکومی کوچیک بود...من همه پوشکا رو امتخان کردم تا خالا ...از همشم الان تو خونه دارم...همشون مثل هم هستن

راضيم من قبلش ماي بيبي ميبستم يه سري شانسي كوكومي گرفتم نسبت به ماي بيبي جمع و جور تره و چسب و جذبشم خوبه

عزیزم من اصلا راضی نبودم همون یبارم چون مانلی به ندون بود و اسهال بود مجبور بودم

منم برا بچه اولم گرفتم راضی نبودم

بنظرم کوکومی از ۵امتیاز ۲ امتیاز داره متوسطه زیاد خوب نیس فقط مولفیکس و مای بیبی بنظرم بهتره
من همه برندهارو بجز هانیز استفاده کردم برای دخترم هرکدوم یه ایرادی داشت

بدنیست خوبه پوشکه دیگه هرچندساعت یه بارعوضش میکنی دیگه کارخاصی نمیکنه که همشون عین همن

خوب نبود

خوبه منم تازه یه بسته گرفتم راضی بودم

من که راضی نبودم خیلی بد بود

اصلاً گهواره خیلی خلوته کسی جواب نمیده

سوال های مرتبط