شیردهی آنومالی فرزندپروری

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم حق داشتی به خاطر بچه ها نگران باشی
حالا خدا کنه من یه روز گیر بیوفتم برم ریلکس کنم با خیال راحت 🤣

منم یه بار تو حموم اینجور شدم نمیدونم چطور شده بود کسی تو خونه نبودا ولی انگار در حموم از اون بسته شده بود هرچی در رو میکشیدم باز نمیشد داشتم میمیردم بچمم کوچیک بود نوزاد بود از گریه داشت سیاه میشد اخرش شیشه رو شکستم در رو باز کردم ولی دستمم برید 12تا بخیه خورد

چقدر بد بالاخره چه جوری اومدی بیرون؟

عزیزم باز خداروشکر بخیر گذشت اگه جا داره با خودت گوشی ببر یکبار دختر من تو حموم‌مونده یود من خیلی بهش میگفتم تنها نرو ولی گوش نمیداد رفت موند توش شانسی که اورده بود شوهرم زود رسیده بود حالا هروقت بره میگم درو نیند و گوشیم میبره با خودش

من چندروز قبل بچه هام نبودن قفلم شکسته ازپشت اشتباهی بستم تازه جرم گیرم ریخته بودم ۱ساعت گریه داد زدم هیچکس نشنیدصدامو اخرش بزورشکوندم درو خیلی بدبود بدنم سست شده بود

اخر چطور بازش کردی

چه وحشتناک

سوال های مرتبط

مامان دوتاجوجه مامان دوتاجوجه ۲ سالگی