خرید سیسمونی رو شروع کردین یا مثل من موندین چ کنیم🥲🫠

۱۷ پاسخ

من که گذاشتم ، انشاالله بعد تموم شدن جنگ
خرید کردن دل خوش میخواد

بچه دومم هست.خرید کردم.فقط رنگ کردن و تغییر اتاق مونده.که اونم توی این شرایط حوصله نداریم.

منتظر آنومالی ام ، یه سری اینترنتی خریدم تو این جنگی آوردن برام🥹🥹

فقط واجباروخریدم بقیش موند

منم هیچی نگرفتم موندم ببینم اوضاع چه جوری میشه تهران اروم بشه بتونم برم بیرون خرید

من هر‌چی قبل جنگ خریده بودم همونه انشالله بقیش هم موند بعد جنگ اصلا حال ندارم این روزا

خریدم همه چی و ولی کو دل و دماغ چیدن ؟! منتظرم این اوضا تموم شه اگه خدا بخواد بچینم .. تازه داشتم خونه تکونی میکردم اونم نصفه نیمه موند ☹️💔

منم گرفتم بعد عید خیلی گرون میشه 😔

من برا زایمان قبلم برا پسرم همه چی دارم فقط چند دست لباس دخترونه میخوام ست بیمارستانی و ساک و شیشه شیر این چیزا میخوام گهواره و کاسکله و رورئک و تخت این چیزارو دارم

منم هنوزنگرفتم فقط يه پتوبايه لباس ٢٠تيكه سرويس خوابشم كه به خواهرشوهرم گفتم درست كنه اون بلده

منم موندم 🫠

من خریدم از ان‌تی به بعد ترسیدم گرونتر بشه همه چی.ولی نمیچینم

منم صبر میکنم بعد عید انشالله آروم شده باشه اوضاع با آرامش برم خرید
فقط واسش کالسکه خریدم قبلا

من شروع کردم ولی بخاطر شرایط خیلی چیزارو نمیتونم سفارش بدم🥲ناراحتم ...

من هفته شما بودم فقط سرویس چوب خریده بودم
الان دیگه اخراشه فقط اسباب بازی هاش مونده

من دو دست ست بیمارستانی گرفتم
حوله و لوازم بهداشتی
پستونک شیشه شیر
یکی دو دست لباس

تموم کردم

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد