مامانا بنظرتون سونو بازه میخام برم؟؟

۶ پاسخ

اره بازن بازم زنگ بزن

بعضی جاها شبانخ روزین احتمالا

منم ۳۴ هفته رفتم گفتن دیگ نیازی نیس البته چیزی نمونده تا ۴۰ هفتم ولی هیچ دردی ندارم خستم شده🤦🏻‍♀️

کدوم سونوگرافی

اره من امروز بودم

زنگ بزن بهشون بپرس

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان حمزه مامان حمزه هفته سی‌ونهم بارداری