۵ پاسخ

اگه ادامه دار هست،برو بیمارستان.
خودشون چک کنند،اگه داشتی زودتر درمان بشی.تا شدید نشده

من شیاف و قرص و امدول ایتفاده میکنم
۲۷ هفته هم امپول ریه زدم
اینم بگم انقباض باید رسیدگی کنی هرچی زودتر چون باعث باز شدن دهانه رحم و کوتاه شدن سرویکس میشه

ب من آمپول ریه زد
و فعلا استراحتم
و یه آمپول برا درد زد چون درد داشتم و تیر نکشید شکمم
🥲

ایزوکسوپرین داد خوب شدم

پهلوهاتوبپوشون بزارگرم بگیره ببین باز خودشونیگیره یان؟

سوال های مرتبط