اگه ادامه دار هست،برو بیمارستان.
خودشون چک کنند،اگه داشتی زودتر درمان بشی.تا شدید نشده
من شیاف و قرص و امدول ایتفاده میکنم
۲۷ هفته هم امپول ریه زدم
اینم بگم انقباض باید رسیدگی کنی هرچی زودتر چون باعث باز شدن دهانه رحم و کوتاه شدن سرویکس میشه
ب من آمپول ریه زد
و فعلا استراحتم
و یه آمپول برا درد زد چون درد داشتم و تیر نکشید شکمم
🥲
ایزوکسوپرین داد خوب شدم
پهلوهاتوبپوشون بزارگرم بگیره ببین باز خودشونیگیره یان؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.