من توی انتی ۳۴ بود بعد که رفتم انومالی۳۰.۵ بود الان دارم شیاف و آمپول استفاده میکنم آمپول و ۳ تا زدم فقط
پیگیری کن و حتما به مامات بگو اگه پایین اومد برای سونوی بعد
تا سونوی بعدی هم زیاد راه نرو و ایستاده نباش و پله زیاد بالا پایین نروحواستم باشه چیزای سنگین بلند نکنی دیگه.
امیدوارم پایین نیاد 💙
خوبه بازم مراقب باش پایین تر نره ....واسه من انتی ۴۱بودم انومالی شد۲۹
ن مال منم ۳۲بود
زیر ۳۰میگن خطر داره
ن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.