۵ پاسخ

من توی انتی ۳۴ بود بعد که رفتم انومالی۳۰.۵ بود الان دارم شیاف و آمپول استفاده می‌کنم آمپول و ۳ تا زدم فقط
پیگیری کن و حتما به مامات بگو اگه پایین اومد برای سونوی بعد
تا سونوی بعدی هم زیاد راه نرو و ایستاده نباش و پله زیاد بالا پایین نروحواستم باشه چیزای سنگین بلند نکنی دیگه.
امیدوارم پایین نیاد 💙

خوبه بازم مراقب باش پایین تر نره ....واسه من انتی ۴۱بودم انومالی شد۲۹

ن مال منم ۳۲بود

زیر ۳۰میگن خطر داره

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری