۶ پاسخ

کرونا نیس ویروس جدیده ک چند ماه پیش همه تقریبا گرفتن..دورش متاسفانه طولانیه منکه مردم و زنده شدم از بس بد بود

الان دیگه‌ کرونا همون سرماخوردگیه

ویروس جدیده کرونا نیست انگار دوره هم داره لامصب ۱۰ روزه س باید دوره ش بگذره

نمیدونم کرونا هست یا نه ولی اینم ویروسه طرفای ما میگفتن آنفولانزا ست منم درگیرش بودم دکتر گفت اینجوری شدین حتما باید بیایین تا آمپول نزنین خوب نمیشین

اسمش نمی‌دونم چیه ولی ما هنوزم درگیریم فورا برو دکتر ماسک بزن کوچولوت نگیره واگیر داره

شوهر منم همینطور شده یک هفته هست خوب نشده الان رفت دکتر

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🩷 مامان موفرفری🩷 ۳ سالگی
مامان سلین 🧿🔗 مامان سلین 🧿🔗 ۳ سالگی
دخترم خیلی گوشی میخاد منم نمیدم گریه میکنه چشمش یکیش تنبلی داره منم نمیخام بدم اون بدتر میکنه اعصابم خورد میشه مبزنمش چیکار کنم خستم کرده تازگیا زود اعصابم خورد میشه اصلا انژی ندارم حس چیزی ندارم میخام تنها باشم دخترم من بیدار میشم بیدار میشه من میخابم شب میخابه چی بخورم انژی داشته باشم دخترم بازی میخاد اصلا نمیتونم اعصابم نمی‌کشه پارک طرفمون نیس ببرم بچه نیس اینورم نیس بازی کنه باهاش مامانم اینا هم راهش با ماشین باید رفت قم هستن ولی پیاده دوره نمیشه هر روز بریم خانه بازی هم هزینش بالاست هر روز ببرم گاهی میبرم ولی ی ساعت بازی میکنه همش میگه مامان بیا اتاق مامان بیا آشپزخونه هر چند دقیقه میگه خستم میشم
فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزندپروری پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پروری فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک پوشک فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری