کرونا نیس ویروس جدیده ک چند ماه پیش همه تقریبا گرفتن..دورش متاسفانه طولانیه منکه مردم و زنده شدم از بس بد بود
الان دیگه کرونا همون سرماخوردگیه
ویروس جدیده کرونا نیست انگار دوره هم داره لامصب ۱۰ روزه س باید دوره ش بگذره
نمیدونم کرونا هست یا نه ولی اینم ویروسه طرفای ما میگفتن آنفولانزا ست منم درگیرش بودم دکتر گفت اینجوری شدین حتما باید بیایین تا آمپول نزنین خوب نمیشین
اسمش نمیدونم چیه ولی ما هنوزم درگیریم فورا برو دکتر ماسک بزن کوچولوت نگیره واگیر داره
شوهر منم همینطور شده یک هفته هست خوب نشده الان رفت دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.