۱۱ پاسخ

سلام عزیزم می‌دونم این تاپیکت قدیمی هست برای ۳ ماه پبش. اما میشه بگی چند روز دخترت بستری بود؟ دخترم همین علائم رو داره ویروس گوارشی گرفته می‌خوام بدونم چقدر باید اینجا باشه خیلی کلافه هست

الهی بگردم دستای کوچولوشوو انشالله بیماری از تماام بچه ها دور باشه

ایشالا زودتر خوب شه برگردین خونه عزیزم تو این شرایط بیمارستانم خطریه🥲🤦🏻

اووووی خدایا ان شالله زودتر خوب بشه عزیزم
افتادم یاد زردی پسرم
دست و پا هاشو سوراخ کردن تا رگ گرفتن

الهی خیلی سخته ان شاءالله زودتر خوب شه 💗

اخی ناراحت شدم انشالله هیچوقت راهش نخوره بیمارستان

یه هفته تمام بچم بستری بود منو و مامانم قشنگ مردیم از سمت شوهرم هیچکیییی نیومد
انشالا که رود خوب شه جوجه ت

الهی 🥺

بگردم🥺خیلی سخته بچه بیمارستان باشه

اخی عزیزم انشالله هرچی زودتر خوب بشه

بهترباشه

سوال های مرتبط