این ویتامین آ د چطوره

تصویر
۱۵ پاسخ

خیلی خوب بود
هم به رشد پسرم خیلی کمک کرد
هم پسرم خیلی طعمشو دوست داشت
چون یه مقدار چرب و روغنیه بعضی بچه ها دوست ندارن

فقط صبح بده از بعدازظهر تا شب بدی یعنی روانی میشی خواب ندارن و بیقراری میکنن فقط صبح تا قبل از ظهر بده مثلا هرروز ساعت ۱۰

عالیه

عالی.

رفلاکس بچمو بدتر کرد

عالیه

دخترم بیخواب شده بود خواستی بده حتما طول روز بده شب ندی

عالی من مولتی هم از این مارک خریدم

خیلی خوبه

من دادم احساس میکنم کولیک بچم کمتر شده

به بچه من نساخت خیلی زلدردش شدید شد

امتحان کن شاید ب بچت بسازه عزیزم هر کدوم ی جوری ان

شنیدم میگن باعث تشدید رفلاکس میشه

برا من میخوره

من دادم اسهال شد دیگه نمیدونم واس شما اینجوری باشه یانه

سوال های مرتبط

مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۱ ماهگی
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان 💙💙آقا مهدی مامان 💙💙آقا مهدی ۵ ماهگی
مامان عسل طلا مامان عسل طلا ۱۲ ماهگی
مامان مامان سلما مامان مامان سلما ۵ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی