خیلی خوب بود
هم به رشد پسرم خیلی کمک کرد
هم پسرم خیلی طعمشو دوست داشت
چون یه مقدار چرب و روغنیه بعضی بچه ها دوست ندارن
فقط صبح بده از بعدازظهر تا شب بدی یعنی روانی میشی خواب ندارن و بیقراری میکنن فقط صبح تا قبل از ظهر بده مثلا هرروز ساعت ۱۰
عالیه
عالی.
رفلاکس بچمو بدتر کرد
عالیه
دخترم بیخواب شده بود خواستی بده حتما طول روز بده شب ندی
عالی من مولتی هم از این مارک خریدم
خیلی خوبه
من دادم احساس میکنم کولیک بچم کمتر شده
به بچه من نساخت خیلی زلدردش شدید شد
امتحان کن شاید ب بچت بسازه عزیزم هر کدوم ی جوری ان
شنیدم میگن باعث تشدید رفلاکس میشه
برا من میخوره
من دادم اسهال شد دیگه نمیدونم واس شما اینجوری باشه یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.