دخترااا این ویتامین آد هست؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

چون ترشه

اره ولی بالای شیش ماه باید بدی

اره فکر کنم چون نوشته آد

بله، احتمالا خارجیش باشه

خواهش میکنم نه اینو دکتر براش نوشت گفت مال بهداشت نده

آره ویتامین A.D.Cداره خوبه

اره عزیزم

بله من همینو میدم دخترم

نه
....

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۶ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۶ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی