من اینو بهداشت بهم داد بهش ک میدادم بالا میآورد برای همین پدیا بست از داروخونه خریدم بهش میدم خوبه
طعم زردآلوAndمیدم
پرتقال میگن رفلاکس تشدیدمیکنه
اینو بده نه مزه داره ن بو دختر من خودش قطره چکانو میگرفت میخورد
من آدوکید میدم
نمدونم من آدسول میدم دوسش داره خوشمزس چربم نیست زیاد.
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگلی ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکسی میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بد🧡🌼✨
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
ایدی: @melodi780
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.