این ویتامین ا د چطوره

تصویر
۶ پاسخ

من اینو بهداشت بهم داد بهش ک میدادم بالا میآورد برای همین پدیا بست از داروخونه خریدم بهش میدم خوبه

طعم زردآلوAndمیدم
پرتقال میگن رفلاکس تشدیدمیکنه

اینو بده نه مزه داره ن بو دختر من خودش قطره چکانو می‌گرفت میخورد

تصویر

من آدوکید میدم

نمدونم من آدسول میدم دوسش داره خوشمزس چربم نیست زیاد.

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگلی ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکسی میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بد🧡🌼✨




✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

ایدی: @melodi780

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی جون مامان نی‌نی جون ۱۰ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۱ ماهگی
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی