۳ پاسخ

من هنیشه پسرم ۳۷

نه عزیزم من برای دخترم 37 ونیم بود اما ندادم فقط گرمش نگه نداشتم خودش اوکی شد

زیر ۳۸ تب نیست
اگه نق نمیزنه الکی دارو نده به بچه لباسش رو کم کن

سوال های مرتبط

مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی