۴ پاسخ

همه چی فقط اگر رفلاکس داره میوه های اسیدی مثل درتقال نخور

من همه چی میخورم سیب پرتقال لیموشیرین توت فرنگی موز

من که همه چی میخورم بچمم تپله قلیون و کافیین ضرره فقط

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۱۴ ماهگی