چیکار کنم سزارین اجباری شم؟🥲

۱۱ پاسخ

به سونوگرافی زیر میزی بده یه چیزی بزنه که اورژانسی زایمانت کنن

دکتر فرهادی جدیدا خوش اخلاق شده😂 برو پیشش باهاش صحبت کن شاید قبول کنه عملت کنه اگه هم قبول نکرد برو اهواز عمل کن به نظرم ارزش داره بیمارستان ۲۲بهمن کشتارگاه بخوای طبیعی زایمان کنی

وایی توام رسیدی ماه اخر😍😍

خب بیا اهواز سزارین کن

من از ۹صبخ تا ۱۲شب درد کشیدم کیسه ابم پاره شد هزار مدل درد کشیدم به زور آخرش سزارینم کردن نمی دونم چرا آنقدر دکترا مقاومت میکنن آدم آنقدر درد بکشع

طلا داری بفروش
نداری قرض کن

آنقدر بخور وزن بچه بره بالای 4😁

خب دکترتو عوض کن

دکترو یه جاگیر بیاریه کتک مفصل مهمونش کن میشه سزارین اجباری

والا من خیارشور خوردم فشارم رفت بالا سزارین شدم 😂😂😂

دکترتو مجبور کن سزارینت کنه میشه سزارین اجباری

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی