۴ پاسخ

عزیزم پاراکید بده خیالت راحت بشه 🙂

فقط پیشونی داغ باشه تب حساب نمیشه ک سینش خیلی داغه دارو بدع بهش حتما

عزیزم من قبل سوال کردم ازت جواب ندادی

جلو درسته اون بدنشه احتمالا واسه دندونشه استامینفون بده بهش اگه داری

سوال های مرتبط