۴ پاسخ

عزیزم ناراحت نباش درسته مادریم ولی خب ماهم ادمیم بعضی وقتا خسته میشیم کم میاریم این حرفایی هم ک میگیم زبونیع از دلمون نیس

عزیزم مادرا هم ادمن کم میارن طبیعیه

اره والا منم بعضی وقتا از بس گریه میکنه و نق میزنه دعواش میکنم بعدشم عذاب وجدان میگیرم برای همه پیش میاد عیبی نداره ادم خسته میشه‌.منم از بس بغل کردم دیگه دستام جون نداره

اره عزیزم تو خونه حوصله ش سر می‌ره هر لحظه می‌برم بیرون یه چند دقیقه بعد میارمش

سوال های مرتبط