عزیزم ناراحت نباش درسته مادریم ولی خب ماهم ادمیم بعضی وقتا خسته میشیم کم میاریم این حرفایی هم ک میگیم زبونیع از دلمون نیس
عزیزم مادرا هم ادمن کم میارن طبیعیه
اره والا منم بعضی وقتا از بس گریه میکنه و نق میزنه دعواش میکنم بعدشم عذاب وجدان میگیرم برای همه پیش میاد عیبی نداره ادم خسته میشه.منم از بس بغل کردم دیگه دستام جون نداره
اره عزیزم تو خونه حوصله ش سر میره هر لحظه میبرم بیرون یه چند دقیقه بعد میارمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.