ن اولی ن این یکسو نذاشتم و نمیزارم
منکه هردوتا پسرمو تو روروئک گذاشتم و میذارم و بخصوص این کوچیکه ک روزی چند ساعت تو روروئکه و قشنگ گشت و گذار میکنه تو خونه، ان شاالله ک مشکلی پیش نمیاد، اگه روروئک نباشه روانی میشم چون نه حوصله زیاد نشستن داره نه چاردستوپا میره
بچه من تو روروئکم بزارم نهایت دوسه وقیقه بمونه جیغ که بیا بغلم کن.کلا میگ بغل.دیگ ۹ماهشم شده خب بزرگ شده مچ دست منم داره کنده میشه.کمرم
آخ نگو منم مچ دستم داغونه بعضی وقتا قفل میشه جیغم درمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.