پسر من در حد خفگی و بالا آوردن سرفه میکرد حدود دو سه روز هرچی دارو میدادم خوب نمیشد آخر یشب به سفارش بابام سینش و پهلوش و پشتش رو با روغن بنفشه کنجد ماساژ دادم و چندین بار حوله گرم کردم پشت هم می پیچیدم دور سینش و کمرش بعدش خدارو شکر خیلی خیلی بهتر شد
پودر مونته لوکاست هم خوبه
من ب پسرم کتوتیفن دادم سرفه اش قطع شد
شکرتیغار بده
ایورامی بده
شربت برم هگزین خلط آور عزیزم
منم عزیزم پسرم خیلی سرفه میکنه ابریزش بینی هم داره دارو دادم جواب نداد بعدش کدو زرد دادم بهترشد دوباره الان شدید شده 😩😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.