۷ پاسخ

من۱۸هفته رفتم

حتما نباید بدی مگ یه چیزی از جنین مشکل داشته باشه خدای نکرده اون موقع میگن بده

از ۱۸ تا ۲۸

ب من دکترم گفت چون سونو و آزمایشات همه اوکی اکو رو خواستی برو خواستی هم نرو

اگه دکتر نگفته نیازی نیست بری

من تازه رفتم

هفته ۱۸ بارداری بهترین موقعه س

سوال های مرتبط