من۱۸هفته رفتم
حتما نباید بدی مگ یه چیزی از جنین مشکل داشته باشه خدای نکرده اون موقع میگن بده
از ۱۸ تا ۲۸
ب من دکترم گفت چون سونو و آزمایشات همه اوکی اکو رو خواستی برو خواستی هم نرو
اگه دکتر نگفته نیازی نیست بری
من تازه رفتم
هفته ۱۸ بارداری بهترین موقعه س
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.