۹ پاسخ

الهی ک قشنگ تموم بشه
خدا خودشو نشون ما مردم بده
دلمون شاد بشه
همیشه میگم خداجان اگر هستی یکاری کن دیگ امسال ک میاد نفس بکشیم خسته شدیم
الهی ب حق تمام خون هایی ک ریخته شد
دل خانواده هاشون شاد بشه غصه از دل همه شون برداشته بشه
صدق سر اونا دل مام شاد بشه
ما راضی هستم ب این استرس ک ایشالا بچه هامون راحت زندگی کنن

مملکتی که ویراین شد آینده ای که تباه شد جوونایی که پر پر شدن سرمایه هایی که به باد رفتن ثروتی که چپاول شد.کاش یه روز به عمرمون باشه روز خوش ببینیم

واقعا نمی‌دونستم از سال ۱۳۹۹ که کرونا بود آشغالتر هم ممکنه باشه

باز این ۱۴۰۴ چه اشغالی بود

نه كودكى داشتيم نه نوجوانى نه جوانى نه زندگى
نه از مجردى فهميديم نه از متاهلى نه از مادر شدن
واقعا چه وضعشه

خیلی احساس ناخوشایندیه... انشالله ازین ببعدش خوب بشه شرایط

بعضی موقع ها با خودم فکر میکنم یعنی همینه ؟!
یکی بهترین زندگی داره و یکی بدترین زندگی...
یکی تو ناز و نعمت به دنیا بیاد و از دنیا بره یکی زندگیش از اول سیاه باشه تا اخر
و حتی هستن کسایی ک شرایط زندگیشون خییلی بدتر از ماهم هست
در اخر هم با یه دنیا ارزو میریم
این دنیا که هیچیش سر عدالت نبود
حتی سطح دغدغه هامونم محدود به امروز و به فردا برسونیم با گرونی با کمبود با جنگ با نداشتن اب برق هوا مریضی ....
شاید بعدش چیزی باشه ....

چی بگم موندیم تو بلاتکلیفی چیکار باید بکنیم

واقعا جای تاسف داره🥹🥹

دقیقا

سوال های مرتبط