۳ پاسخ

می‌ترسیم
کلی چند ماهه خونهدایم پوسیدیم بخدا

منکه خیلی میترسم

طبیعت ادم استرس میگیره بابت ترکش ها
خونه ویلایی و باخ و خونه باغ بهتره


خیلیا بخاطر خون های ریخته شده رغبت نمیکنن تفریح کنن

ولی خب بچه هامون پوسیدن 🙂

سوال های مرتبط