ایندفع گفت صداشو ضبط کن بعد برو شکایت کن روح روانت از سر راه آوردی مگه
نه اصلا لازم نیست چیزی رو ثابت کنی. چون مشکل اصلا و ابدا از تو نیست.
والا شوهر من دقیقا این مدلیه، چندین سال خودمو از همه چیز و همه کس و همه جا محدوم کردم. ولی اخرش هم همین حرفا رو می زد.
مشکل از ذهن خودشه.
باید روانشناس یا روانپزشک بره
شوهرت مریض شکاک ،پارانویید
درستم نمیشه تا خودش بخواد ، وگرنه بدتر میشه که بهتر نشه
هرچیم خودتو براش ثابت کنی که بیگناهیو چیزی نبوده این بدتر میکنه، زندگی باهاش سخته
شکاکه؟
خطایی چیزی ازت سر زده؟
یا حساس شده
حتما خوشگلی یا خطا دیده ازت
بگو برو پرینت سیم کارتمو بگیر گوشی رو یه مدت بده دستش بگو تهمت نزن
باید یه کاری کنی بهش ثابت شه این کاره نیستی
چیزی دیده ازتون یا با کسی در ارتباط بودین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.