من گرفتم یکی دو ساعت پیش ولی بعضی مغازه دارا الکی میگن نیمده سیستم وصل نیست رفتم ی جا گوشت بخرم گفت سیستم قطع نیمده و چرت و پرت دو تا دیگه رفتم دادن نمیدونم چرا اینجوری میکنن بعضی مغازه دارا آدم باید گزارششون رو بده
من بعدازظهر میرم اگه دادن بهت میگم😂البته میرم مغازه عموم بگیرم اگه سیستم راه داد بهتون میگم😂😂
برای ما ۲۰ اسفند شارژ میشه
ما ماه قبلی نگرفته بودیم رفتیم بگیریم ندادن بهمون حالا باز صبر میکنم باز شارژ بشه ببینم میشه دوماه باهم بگیرم
#فرزندپروری
🔴جزئیات توزیع کالابرگ مرحله سوم در ۱۵، ۲۰ و ۲۵ اسفند
«میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه:
🔹سرپرستان خانوار با رقم انتهای کد ملی ۰ ، ۱ و ۲ از ۱۵ اسفند ۱۴۰۴ میتوانند برای خرید مرحله جدید طرح کالابرگ مراجعه کنند.
🔹سرپرستان خانوار با رقم انتهای کد ملی ۳ ، ۴ ، ۵ و ۶ از ۲۰ اسفند و سرپرستان خانوار با رقم انتهای کد ملی ۷ ، ۸ و ۹ از ۲۵ اسفند میتوانند به فروشگاهها مراجعه کنند.
🔹در صورتی که اعتبار اسفند ماه بهطور کامل استفاده نشود، مانده، به ماه بعد منتقل خواهد شد و تا پایان فروردین ماه معتبر است.
‼️ @Akhbarfuri7
آره میدن ما نگرفته بودیم دوماهمون ۶ تومن شد رفتیم گرفتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.