۳ پاسخ

اونی که بوی سیر میدع؟
وای اون پماد چه بد بود

ولی همون کلوتریمازول خوبه از اون بزن

به نظرم هیچی مثل عنبرنسا نیست واسه عفونت
دود کن بنداز تو شیشه بگیر دم واژن دود بخوره بهت

این هست کلوتریمازول واژینال هم هس

تصویر

سوال های مرتبط