۴ پاسخ

واسه پیشگیری هم بهت میگم، بزار به پسرم شیر بدم، نمیزاره تایپ کنم🥸

علائمش اینکه تف شون به صورت حباب حباب زیاد روی لبشونه همیشه، انگاری مدام یه چیزی توی دهنشون مزه مزه میکنن یا آدامس میجون، شیر میاد توی گلوشون و قورتش میدن، توی خواب یهو صدای اسب و شیر درمیارن و سرشون رو تند تند تکون میدن و همون شیر که اومده توی گلوشون رو قورت میدن و یهو آروم میشن

کلا رفلاکس چ بخای چ نخایی میاد گلم تا وقتی غذا خور بشن هست

رفلاکس پیشگیری نداره اگر باشه دارو میدن
دیدم دکتر می‌گفت بیوفتن به غذا بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا آرمان مامان آقا آرمان ۴ ماهگی
مامان دیار🤱🏻👑 مامان دیار🤱🏻👑 ۴ ماهگی
مامان آریان🩵🥹 مامان آریان🩵🥹 ۱ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی