سلام مامانامن شیرم کم شده چی خوبه برای شیر

۷ پاسخ

اب هویج پر چرب میکنه شیرو

کپسول شیر افزا یا قرص لاکتاول
اگر میتونی با شیردوش هم سینه ات رو تحریک کن تاثیر دارع

آب هویج
ماهی

قرص لاکتاول بی شک بهترینه یجوری شیرتو زیاد می‌کنه ک تمام لباست خیس میشه

منم کم شده سیر نمیشه شیر خشک میدم

از داروخانه شربت یا قرص شیرافزا بخ

آب هویج عالیه

سوال های مرتبط

مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی