۱۶ پاسخ

یهو همین امشب دردت شرو میشه

وااااای چقد بده انتظار
نهایتش 39هفته دیگه به چهل هفته نباید بکشه

سلام چطوری پست اخرمو بخون

وقتش که بشه درد خودش میاد نگران نباش تا همون روزی که روز اهر میشع ممکنه درد بیاد سراغت
انشالله زایمان راحت و اسونی داشته باشی گل

اوه اوه حتما همون شنبه برو برای بستری بچه ممکنه دستشویی کنه خطری بشه مراقب باش

همه زایدن تو نزایدی هنوز

وای دختر چجوری تحمل می‌کنی 🥲🥹

داشتم غر میزدم و با خودم گریه میکردم از دنیا نیومدنش ک پیامتو دیدم😫

حدا کمکت کنه بارداری خودش سخته بخوای 40هفته هم طاقت بیاری دیگه نوبره ،من 34 هفته هستم انقدر سنگینم نمیتومم کار کنم فقط خدا خدا میکنم زودی تمام شه بچه دنیا بباد سزارینی هستم 38هفته و 4روز بشه بباد به امید خدا

من دکترم برام معاینه تحریکی انجام داد و امپول فشار زایمان کردم

عزیزم ااااصلا نه نگران باش نه عجله داشته باش
میاد بیرون به زودی🥰🥹

دخترا سخت از مامانشون جدا میشن
دیرزا ترن

اصلا هیچی درد نداری منکه دوروزه دردام زیاد شده درد پریود دارم

۳۹هفته وچن روزی؟؟

واییی عزیزم ورزش اینا کردی؟

خب دکتر بهت نگفته تا چه زمانی مهلت داری اگر درد نداشتی بری زایشگاه؟

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد