۶ پاسخ

نمیشه ۳۹ هفته رفت با امپول زایمان کرد؟؟

چیکار کردی سر بچه آمد تو لگن… من که پایینم نیست شکمم چی بگم

منم خسته شدم فقط کمر درد دارم

منم همینطورم چرا ما نمیزائیم دیگه 🥲

پله زیاد برو الان شروع کن تا شب دردت میگیره من همین کارو کردم رابطه بدون جلوگیری اسکات زیر آب گرم.پله هم زیاد رفتم دردم گرفت

همچنین تنها نیستی عزیزم
ولی من درد دارم اونم فقط نصفه شب که میخام بخوابم میگیره
دیگه از بس خستم به زور میخابم صبح پامیشم انگار نه انگار دریغ از ذره ای درد

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 ۹ ماهگی