سلام خانما خیلی کم خونم چیکار کنم 😔😔😔😔چی بخورم

۱۳ پاسخ

شیره انگور

والا منم بودم در هد ۸ .۹ بود پلاکتم الان فروفورت میخورم خیلی خوب شده

شیره انگور

سیب
اسفناج
عدس

اخ به منم بگین غیر از قرص

دکتر من می‌گفت وقتی خیلی کم خونی بگیری فقط دارو جوابگوعه و تغذیه کمک انجچنانی نمیکنه ، متخصص خون بود ، منم فروفورت گاین میخورم

گوشت شتر مرغ عالیه
اسفناجم خوبه

قرص آهن خارجی
من خوردم سر یک هفته درست شدم
حالا واسه تو زیاد کم خونی ۱ ماه بخور

جیگر
عدس
اسفناج

سمنو، مویز، قرص آهن، آب انار

قرص اهن ایرانی هر روز ۲تا بخور
شیره انگور و شیره خرما بخور باهاشون شربت درست کن بخور

قرص آهن ففول عدسی و اسفناج زیاد مصرف کن

قرص آهن

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۱ سالگی