۷ پاسخ

سبک بود خداروشکر

برا دخترم سخترین واکسن بود.
دوماهگی و شش بسیار سبک بود

نه از دوماهگی خیلی بهتره

من برا دختر دو ماهگی و چهارماهگیش خوب بود، اما ۶ماهگی خیلییی سخت🥲

برای دخترم چهارماهگی سبک تر بود

بنظر من خیلی سبک‌تر از دوماهگی بود

برا ما شکر خدا خوب بود

سوال های مرتبط

مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی