سبک بود خداروشکر
برا دخترم سخترین واکسن بود.
دوماهگی و شش بسیار سبک بود
نه از دوماهگی خیلی بهتره
من برا دختر دو ماهگی و چهارماهگیش خوب بود، اما ۶ماهگی خیلییی سخت🥲
برای دخترم چهارماهگی سبک تر بود
بنظر من خیلی سبکتر از دوماهگی بود
برا ما شکر خدا خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.