برا دلارا ک دوماهگی خیییییلییی سخت بود براش
ولی چهارماهگی خیلی سبک بود خداروشکر اصن متوجه نشد
برا من فقط ۶ ماهگی اذیت کرد
نه مثل همون دو ماهگی
من دوماهگی و چهار ماهگی اذیت نکرد و تب نکرد ولی فقط روز اول ۴ ماهگی پاهاش درد میکرد یکیش واقعا خیلی بد زدش خیلی دردش میومد گریه میکرد همش دلش میخواست بغل باشه نمیزاشت پاهاش ببندم تکون نده صبح ک زدیم تا خود شب ک خوابش برد بغلش کردیم ولی تب نکرد شیرشم میخورد
من هردوش خیلی سبک بود
اصلا متوجه نشدم واکسن زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.