سلام واکسن چهار ماهگی خیلی سخته ؟؟یا مثل دوماهگیه

۵ پاسخ

برا دلارا ک دوماهگی خیییییلییی سخت بود براش
ولی چهارماهگی خیلی سبک بود خداروشکر اصن متوجه نشد

برا من فقط ۶ ماهگی اذیت کرد

نه مثل همون دو ماهگی

من دوماهگی و چهار ماهگی اذیت نکرد و تب نکرد ولی فقط روز اول ۴ ماهگی پاهاش درد میکرد یکیش واقعا خیلی بد زدش خیلی دردش میومد گریه میکرد همش دلش می‌خواست بغل باشه نمیزاشت پاهاش ببندم تکون نده صبح ک زدیم تا خود شب ک خوابش برد بغلش کردیم ولی تب نکرد شیرشم میخورد

من هردوش خیلی سبک بود
اصلا متوجه نشدم واکسن زده

سوال های مرتبط