واکسنای ۲_۴_۶ همشون یه نوع هستن فقط تکرار میشن اگه تفاوتی میبینید به خاطر مدل تزریق هست یا مراقبت
یه سالگی با اینا فرق داره یکم سنگینتره
۱۸ ماهگی ترکیب قبلیاس از همه سختتره
مثل هم بود تقرییا ولی من پسرم خوابش بهم خورد
برا پسرمنکه از دوماهگی سختر بود رادمهر سر واکسن چهار ماهگی خیلی اذیت شد یه شب کامل تب داشت یه شب هم کامل از درد پا گریه میکرد
دختر من هم دوماهگی هم چهار ماهگی اذیت نشد
راحت تر
واسه حامی که خداروشکر مثل دو ماهگی سبک بود تقریبا مثل همه
بنظرم مث هکه البته بچها باهم فرق میکنن
راحت بودواسه دنیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.