۴ پاسخ

دیگه الان دیره برا بستونک گرفتن همون ۳ روز اول باید میدادی

منم هرکاری کردم نخورد سه مدل خریدم نخورد نخر نمیخوره بی فایدس

یکم قطره آد بزن به پستونکش و بده بهش

ازروزاول بایدپستونک میدادی

سوال های مرتبط