اعتصاب شیر چی هست؟از چند ماهگی شروع میشه

۳ پاسخ

من از بعد از واکسن دوماهگیش، خیلییییییی بدقلق شده واسه شیر خوردن پیییرم میکنه تا سینه رو بگیره🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️بخدااااا حس میکنم از وقتی ک زایمان کردم تا الان ب اندازه ده سال خستم

خدا نصیبت نکنه

از سه ماه به بعد 🫠
دیگه طوری میشه که اعتصابش تموم نمیشه فقط تو یاد میگیری چطور بهش شیر بدی که کمتر مقاومت کنه🫠

سوال های مرتبط