من از بعد از واکسن دوماهگیش، خیلییییییی بدقلق شده واسه شیر خوردن پیییرم میکنه تا سینه رو بگیره🤦🏻♀️🤦🏻♀️بخدااااا حس میکنم از وقتی ک زایمان کردم تا الان ب اندازه ده سال خستم
خدا نصیبت نکنه
از سه ماه به بعد 🫠
دیگه طوری میشه که اعتصابش تموم نمیشه فقط تو یاد میگیری چطور بهش شیر بدی که کمتر مقاومت کنه🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.